Τηλ:210 2826697
Sunteccity
  • Home
  • H ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΠΡΟΪΌΝΤΑ
    • SOFTWARE
    • HARDWARE
    • ΕΑΦΔΣΣ
    • ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
  • ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τεχνική Υποστήριξη

Για πελάτες που αναζητούν τεχνική υποστήριξη από την Sunteccity

Picture
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
Picture
ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ ΜΥΝΗΜΑ
Picture
ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΜΜΥ V 3.5
Picture
ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΥΝΑΡΓΑΤΩΝ

Picture
Τρόποι Παροχής
​
Τηλεφωνική Υποστήριξη (Call support): Είναι o ταχύτερος τρόπος αναφοράς και επίλυσης μικρών προβλημάτων. Η επαφή με τους τεχνικούς μας είναι προσωπική, έτσι δεν χρειάζεται να εξηγείτε κάθε φορά από την αρχή το θέμα σας.
  • Απομακρυσμένη υποστήριξη (remote support): Ο μεγαλύτερος αριθμός προβλημάτων αντιμετωπίζεται μέσω απομακρυσμένης πρόσβασης, χωρίς κόστος και χάσιμο χρόνου σε μετακινήσεις.
  • Υποστήριξη στην έδρα σας (On premiss support): Η μετάβαση στην έδρα σας απαιτείται όταν προκύπτουν προβλήματα που απαιτούν την παρουσία τεχνικού, όπως προβλήματα hardware ή καλωδιώσεων. Θεωρούμε ότι είναι σκόπιμη η παρουσία τεχνικού τουλάχιστον μια φορά το μήνα για θέματα Η/Υ ή server, γιατί έτσι σας δίνονται οδηγίες και προτάσεις για καλύτερη εκμετάλλευση των δυνατοτήτων της υποδομής σας και για τους σκοπούς που απαιτούν οι ανάγκες σας.

Picture
Τηλεφωνική υποστήριξη
​
Η Sunteccity συνάπτει μαζί σας συμφωνητικά τεχνικής υποστήριξης με προαγορασμένα οικονομικά πακέτα τα οποία αφορούν ώρες προληπτικής  ή  διορθωτικής επίσκεψης έμπειρων τεχνικών   στον χώρο  της  επιχείρησής σας καλύπτοντας όλον τον ηλεκτρονικό σας εξοπλισμό η την εφαρμογή σας  με ιδιαίτερα ευνοϊκούς οικονομικούς όρους και διευκόλυνση πληρωμής. 
Αντιλαμβανόμενη την ανάγκη για αδιάλειπτη λειτουργία της μηχανογράφησης των πελατών της, δημιούργησε μια σειρά από ολοκληρωμένες υπηρεσίες υποστήριξης.
Η υποστήριξη των εγκαταστάσεων των Πελατών  εστιάζει στην εξοικονόμηση πόρων και στην παροχή βέλτιστου αποτελέσματος σε κάθε στάδιο χρήσης του μηχανογραφικού τους συστήματος.

Picture
​Συμβάσεις 
​
Κάθε νέα σύμβαση τεχνικής υποστήριξης ξεκινά με έλεγχο και καταγραφή των συστημάτων της εταιρείας, του λογισμικού, του δικτυακού εξοπλισμού. Εφόσον υπάρχουν σφάλματα στις εγκαταστάσεις ή σοβαρές παραλείψεις προτείνονται λύσεις και εξετάζονται περιθώρια βελτίωσης με τον οικονομικότερο τρόπο.